Links

Friends

Boards [Hide]

Win by State [Hide]

Foreign [Hide]

/cam/ - Camwhoring (amateur)

Anon-IB has moved to Anon-IB.co - this is a read-only backup.



Posting mode: Reply [Return]

File: 1406336500582.jpg (28.17 KB, 720x960, 10534725_745431792188583_90331…)

No. 13684

Restarting the Epikchat wins thread as its been taken down apparently.

No.14606

b.u.m.p.

No.14656

someone mustve gotten avery last night…?

No.14930

bump post your stuff nick/shootthegirlfirst everyone knows you cap

No.14948

bump bump bump

No.14949

File: 1407577357651.jpg (108.46 KB, 1061x871, katiex.jpg)

katiex

No.14950

File: 1407577415576.jpg (65.37 KB, 1280x800, 1404088204342.jpg)

sassysix

No.14951

post some stuff please people no hoarding everyone share equally

No.14952

File: 1407577605429.jpg (30.51 KB, 336x275, 0565748503.jpg)

quietaquarius

No.14953

Still no Magenta?

No.14954

File: 1407577668465.jpg (48.33 KB, 530x434, 1395829920009.jpg)

starfire

No.14955

@anonamous i dont have any magneta not sure if there is win of her

No.14959

>>14952
Would someone please post that video!! For the love of jesus! In the last thread winsor(?) said he would post it, but thread got deleted before he got back.

No.15043


No.15044

finalllllyyyy also anyone looking for olivebrat still?

No.15050

I ALREADY HAVE MY OWN OF OLIVEBRAT BUT POST IT ANYWAY

No.15104

wana post what you got

No.15106

More katiex ?

No.15107

guys just post anything youh have

No.15109

post Clap now since she's gone. It's funny most the chicks posted in here are now gone

No.15113

Clap is kill

No.15204

>>15109
lol no there not they changed there names on epik and come on at diff times

No.15285

ok i dont WANT more katiex i need it like serious need

No.15289

that pussy tho

No.15382

>>15204
so queitaquarius is still around?.. b/c i'm pretty sure she's gone

No.15387

>>15382
she comes on here and there but to private 2/2 rooms with people she knows n she changed her name + shes on icanchatz more anyways

No.15528

>>15387
damn, is it really that serious? I figured she was on another site, but i didn't think she would shut everyone out like that. She must really get trolled.

No.15532

>>15528
na shes even stated she aint care at all, let alone she thinks she can be a suicide girl and she says she loves her body n loves to be naked yet every time she locked cam in epik she covered up.

No.15666

bumb this crap stop hoarding and share what u have people. Dont make this a fail like the old one was.

No.15668

Anyone have anything good on clap/cunt? Please please.

No.15676

>>15668
give up on her only way u will get wins is if u have her snapchat so give the fuck up.

No.15694

Post your sassy collections please

No.15707

>>15694
maybe if people shared rather then demand maybe we would get somewhere

No.15763

anything on seawhorse?

No.15764

someone post the squirrel sex show from 4am

No.15815

Nobody will post anything every epikchat thread has been shit since day one.when somebody posts anything nn you guys troll and ruin it

No.15822

Please did some 1 saw her sex show last night ?? no one record it?
I will be really greatfull cause i missed it by a bit.
thanks

No.15829

>>15815
I kind of agree, someone always goes back to the girl and trolls. I saw that david dude link this thread in the lobby to show one of the chicks on there.

No.15834

shut up you lying dickhead^ im the one that gets linked to the site i dont bother about it unless someone tells me that someone said something about me

No.15835

File: 1408193040332.png (480.96 KB, 1366x768, IMG_18072014_103739 (2).png)

I am not saying who got this because she is my friend and I don't want here to find out I posted it.

No.15836

File: 1408193310610.png (334.49 KB, 1366x768, IMG_14072014_060705.png)


No.15837

File: 1408193415781.png (456.13 KB, 1366x768, IMG_21072014_022325.png)

That old slut that has 3 kids magicalcleavage, ive seen her have sex live on cam on chat random.com

No.15838

File: 1408193483579.png (460.56 KB, 1366x768, IMG_16072014_194906.png)

had sex live on cam

No.15839

File: 1408193554884.png (403.39 KB, 1366x768, IMG_05062014_041547.png)

miss thang bra

No.15841

>>15838
bump for this vid please.

No.15842

>>15838
damn! who is that?
And does this shit usually happen on locked cams or open? i never catch shit like this. Most I've seen was came from nawwgiirl and christypants

No.15844

On squirell last night
bump for video will be much appreciated.

No.15851

Soiuz nerushimyj respublik svobodnykh
Splotila naveki Velikaia Rus.
Da zdravstvuet sozdannyj volej narodov
Edinyj, moguchij Sovetskij Soiuz!

Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
Druzhby, narodov nadezhnyj oplot!
Znamia sovetskoe, znamia narodnoe
Pust ot pobedy, k pobede vedet!

Skvoz grozy siialo nam solntse svobody,
I Lenin velikij nam put ozaril.
Nas vyrastil Stalin - na vernost narodu
Na trud i na podvigi nas vdokhnovil.

Slavsia, Otechestvo chashe svobodnoe,
Schastia narodov nadezhnyj oplot!
Znamia sovetskoe, znamia narodnoe
Pust ot pobedy k pobede vedet!

My armiiu nashu rastili v srazheniakh,
Zakhvatchikov podlykh s dorogi smetem!
My v bitvakh reshaem sudbu pokolenij,
My k slave Otchiznu svoiu povedem!

Slavsia, Otechestvo nashe svobodnoe,
Slavy narodov nadezhnyj oplot!
Znamia sovetskoe, znamia narodnoe
Pust ot pobedy k pobede vedet!

No.15860

has anyone atleast got a picture of squriell?

No.15915

>>15835
awe what a good friend posting caps of ur friend but wont say her name yet we all already know it dumbass.

No.15917

post paradise tits

No.15920

You know who it is? please you have my attention who am I?

No.15951

>>15917
did paradise ever show tits ?

No.15955

>>15951
tits,ass, shower show for someone on skype list goes on

No.15984

>>15955
why has nobody posted this shit :o

No.15992

>>15836
Do you have any vids of her to share?

No.16146

>>15992
do u have anything to share?

No.16168

bump for paradice

No.16194

anyone got rachelx nudes ?

No.16197

Wow dude she is only 13 why i stop chatting to her 13 she is

No.16198

>>16194
you do relize she got naked on cam in publice back in like july right

No.16248

i wonder if she would do it again

No.16274

So no videos of squirrel
that too bad :(
Willing to trade guys

No.16281

>>16274
i have the older stuff from her + nude pics

No.16282

File: 1408486820565.png (156.22 KB, 340x279, fanny2.png)

trading kills the thread
hoarding kills the thread

No.16295



No.16298

File: 1408498049194.jpg (6.41 KB, 316x235, a oops.jpg)

>>16295
made little clips and put them together in the wrong order.

No.16299

File: 1408498155628.jpg (8.17 KB, 316x237, a oooops.jpg)

>>16296
I am sure this one wrong too. But you get to see it.

No.16320

Post some missthang. and does ya have some cuntrol non skype?

I know she like to change clothes on open cam sometimes.

No.16350

finally this thread has something to look at,thanks

No.16351

so does anyone have rachelx or paradice bate ?

No.16358

oh wow!

No.16360

THANK U VERY MUCH GUYS !
1 thing I dont understand , u post pictures ? or its a movie need to be downloaded.

No.16362

As I said thank u all very much
But unforutanily in the movie of squirell there is a lot less then i tought there will be.
Can U upload ur old stuff dude?
thank u very much

No.16381

wow squirrel aka claire had sex with like the ugliest gayest looking loser in all of australia lol what an ugly loser she looks pretty fat right now aswell bitch should hit the gym

No.16383

>>16381
thats ur bf and shes prego dumy

No.16391

>>16355
thanks for nothing LOLittle pic

No.16393

Fuckit! This all I got.
http://motherless.com/u/Lurkingjerker
Will add more later

No.16429

File: 1408629378625.png (265.75 KB, 836x658, 1400118262120.png)


No.16434

phatass

No.16441

what else was posted after the rachel pic that got deleted? I know that one got deleted but what else?? Folks saying 'thank you' but to what caps?

No.16447

>>16429
Can the people who post pics out of hate for the women to then only go and tell them that they are being posted here just fuck off.

To bad none of these gals will ever figure out that whoever tells them about it is the one(s) doing it. Everybody else is here just trying get in on the masturbating fun we was not let in on.

No.16449

YOU HAVE HARDLY POSTED ANYTHING JUST 2 GIRLS THAT HAD SEX ON PUBLIC CAM STOP COMPLAINING WHEN U CANT GET WIN YOURSELF

No.16456

File: 1408650341505.jpg (12.95 KB, 233x312, youre an idiot.jpg)

>>16449
Thank you so much for the caps…. lock

No.16495

File: 1408678502910.png (91.79 KB, 327x268, megpanties.png)

>>16447
In serious need of more katiex

>>16429
I don't tell shit. I know what it does to the thread.

No.16522

File: 1408719607020.jpg (5.98 KB, 240x180, picture-12201.jpg)

how about some maddi-monster she left epikchat so post the win

No.16524

Maddi monster lover 1 She's under age and 2 She only ever got naked for one person because she was like obsessed with him (other than her random flash on public which no one caught)

No.16525

Oh and golim I started the thread, you are the idiot who keeps coming back to my thread you are the moron you've posted almost nothing relevant.

No.16526

File: 1408725150637.jpg (32.42 KB, 432x576, dead_thread.jpg)

>>16516
Oh isn't that nice you posted nothing but a single still.

Thread is dead.

No.16530

I posted almost every picture in the thing and i have a lot more but i aint going to post until bitches start posting themselves aka you and the rest of the ugly idiots of epikchat

No.16554

>>16530
Why start a thread asking for epikchat wins when you won't share all that you have yourself? Not everyone has a lot of OC wins. And we don't know what you have or haven't seen already. Just share. That's what this place is for.

http://motherless.com/4DD6BCF

No.16577

because im not going to waste my time posting everything i have where would be the sense in me making this thread if its only me posting on it? make sense dude

No.16578

File: 1408762984765.jpg (27.69 KB, 578x433, epik bukkake.jpg)

This is a funny cap. But srsly thread is dead.

No.16590

File: 1408774816329.jpg (35.47 KB, 290x490, threads dead patrick.jpg)

>>16530
>>16554
>>16577
So which one of you is the yow and which ones cheeks? or are you the same?

No.16600

>>16554

holy shit thanks for sharing that! anymore of her would be epic. thanks

No.16601

File: 1408783662024.jpg (23.73 KB, 609x426, 1400263284784.jpg)

>>16577
Because the point is for epikchat wins and you're hoarding out.

No.16603

Trolls trolling trolls
This thread turned into another clusterfuck

No.16608

winsor or someone please post quietaqurius video.. plzzzz!

No.16610

>>16554
who's that on epik. i feel like i know but can't put a name to video

No.16644

No the point in me making this thread was to get more win from girls that dislike me that I cant get it from and I am neither the Yow or cheeks they are both ugly.

No.16703

File: 1408880487232.png (138.43 KB, 512x388, chrissy.png)

from tonight

No.16731

>>16703
love when she's on.. but only seen her twice this month

No.16735

ya know links to vids would be nice instead one lil pic

No.16743

Lol, me & a couple others posted a bunch and that was it. If you're not down with sharing with inconsiderate assholes. Make a momlss account & add me. I got a bunch of shit posted on there & will post more eventually. We tried being nice & ppl hoard & try to be heros. I made my shit prvt for friends but u might b able to c sum aquarius in my favs I faved every1 ive recognised on cam so far. N a buncha random shit..http://motherless.com/m/m0n5t3r

No.16757

>>16743
added as a friend

No.16784

who ever gets me 7lady7lady ill grant u access to my pornhub account aka epikwinortease

No.16790

Friend request sent but he ignored

Alrighty then

No.16791

i thought it was obvious i only add ppl who have win lol on there own profile..

No.16795

>>16791

O really? What's the big deal?

No.16803

>>16791
oh i have plenty of win

No.16854

epikchat doesn't create much "win" so therefor to only accept people with win on their own profile would be a a waste… not many people have "win" that either you or epikwins doesn't already have… therefor to get "oc win" from someone else will be especially difficult and u probably wont have very many followers on your page

No.16880

I dont really care. All you ppl do is whine, butch & demand shit. Try putting in work & sharing it. I understand why ppl trade cuz all you ungrateful cunts dont do anything to contribute. I got some epikwins. Yn wins. Tvc wins. Fb wins. Skype win. Random otherchtsite win. Go look & start sharing. It takes patients. This coming from stalker/hunter type of person but still. Instead of jus sittin infront of a computer jerkin off n crying cuz there isnt enough win. Go look for it & contribute. Half the rush is hunt. Happy hunting fuckers.. fuck a following btw im not charley manson. Just an introverted nutcase satisfying my inner demons with pety acts of perversion.. lol

No.16884

>>16854
lol theres no wins yet your here looking for them lol,, dude i have over 100 caps of girls so there are wins u just dont put the time in.
>>16880 preach to them my brother seems like me and u are the only ones who actually have wins and if it wasn't for stupid white knights i still have all mine on motherless aka epikwinortease.

No.16890

i have wins, i just dont upload them… i mean if monster wants me to just to see his page i can idc but id rather not lol

No.16912

bro i just want the quietaqarus video. i know about her old stuff, i just want the one from epik. One of you winsor dudes said you would upload the video in the old thread but thread got deleted. I don't want all your win (tho that would be greatful) i just want that one video.

No.16953

Magenta is the best

No.16956

i dont think magneta has any win to be hoenst

No.17016

any paradice ??

No.17018

File: 1409143553950.jpg (46.48 KB, 500x375, not this shit sgain.jpg)

Ok here we go again with monster and non epick teaser bullshit again.

This is real and for 3 people who are not trolls check it out http://motherless.com/u/Lurkingjerker

And again the regulars did cam sex each other. some of them had falling outs. they come to various boards and post lil pics and talk shit about them pretending to be diff people.

then go and tell who ever it is that they have been posted here.

No.17026

>>17018
lol i love how all ur stuff is fat whales and taken from other people good job stealer…

No.17035

someone post that diana video.. it exists!!

No.17042

File: 1409167081459.jpg (46.41 KB, 552x545, according-to-my-calculations-y…)

>>17026
you make the same bullshit whale comments over and over. come up with something new please.


Taken from other people? That really makes no damn sense.

No.17051

>>17042
awe are u butt hurt cuz u got regrected from the real good wins and none of the whales and im not the same person who calls them it im a diff person u dumb fuck oh well all i know is my wins are 1000x better then yours, quit while ur still ahead.

No.17052

"regrected" thread iss over guys. he won. No coming back from that. thank you for the wins without the bs lurker.

No.17084

damn people telling bebeblonde about how ti kick people and everything there goes your wins u fucken hoarders go bug honorusfew or his caps hes capper her right now in a 2/2 room

No.17090

File: 1409201587101.jpg (42.83 KB, 511x408, bandicam 2014-08-27 01-24-56-1…)

lol dumb whore last night her bf is honor aka private with loki and cheats on bebe

No.17094

anymore fanny?

No.17113

confirmed, emojun has showed ass to dirkdiggler… win exists !

No.17142

File: 1409237869305.png (336.87 KB, 1366x768, IMG_29072014_043728.png)

RANDOM aussie chick

No.17143

File: 1409238021435.png (385.59 KB, 1366x768, IMG_11072014_020532.png)

Random Black girl.

No.17150

More fanny plz

No.17177

File: 1409254448411.png (274.47 KB, 1366x768, IMG_28082014_203208.png)

Random aussie again.

No.17247

looking for wins of paradice only

No.17344

Paradice couldnt be an easier win if your life depended on it just ask her n u;ll get it you dumb idiot.

No.17386

>>17344
and thats why nobody has posted her ? gg

No.17510

wank?

No.17554

BA3398 anyone? i need anything nude or anything from them please

No.17555

>>17554
404 not found nice try

No.17692

bump since this sites alive again

No.17796

File: 1411024979108.jpg (51.95 KB, 430x344, vWxMNDp.jpg)

any more of this girl ?

No.17801

>>17796

damn she has a fat ass, anymore?

No.17803

The ass ain't the only thing, yuck!

No.17864

its flubber! just paint the fat bitch green.. ahahahaha!!

No.17867

that ass has more cottage cheese than a dairy

No.17890

File: 1411109234236.png (159.55 KB, 483x380, cutterr.png)


No.17978

>>17796
another one in the hands of somebody who wont share. just posted to make mean comments about her.

No.18007

>>17978
A lot of dicks out there

No.18174

anything of mmmm?

No.18688

epik is dead, unload all win

No.19167

>>14952
please kind soul… please upload that video.. please… please

she doesn't even come on anymore, so all is fair

No.19731

File: 1413359218923.png (194.36 KB, 592x464, para1.png)

bump for this thread, lets get some new win

No.19762

>>19731
Damn!!

and haven't seen her on in ages

No.19772

>>19762
thats cuz she deleted her account then came under the name cherry, shes been seen on icanhaz n tiny as well

No.19800

>>19772
she been doing anything on icanhazchat?

No.19919

when was the last time on tiny or icanhaz?

No.19983

>>19772
damn yall be knowing all the inside scoops.. so where's that video at?

No.20641

File: 1414340956774.jpg (36.25 KB, 817x367, thatsa nope.jpg)

why o why can i not get to see anything?

Come on post what you got for the left out

No.20701

pls, sassysix vids

No.20711

wickedavchat dot com is open chat room and it free & no lag , i hate ekip b/c it lag the owner is cheap ass @ so wickedavchat dot com doesn't lag so all guy invite ho & slut & whore to wickedavchat dot com LOL

No.20757

non sassysix anymore?

No.20767

sassy?

No.20771

bring sassy back

No.20773

epikfail is down?

No.20783

is she on epikfail?

No.20788

WOW I GOT BANNED FROM THAT SPIKFAIL FAIL CHAT SITE , FUCK IT THERE ARE BETTER CHAT SITE THEN EPIKFAIL SITE , IT LAG LIKE SHIT BIG TIME , HELL WICKEDAVCHAT DOT COM DOESN'T LAG LIKE EKIPFAIL , ON WICKEDAVCHAT DOT COM IS COOL PLACE I KNOW THE OWNER HE IS COOL DUDE

No.20799

sassy news?

No.20829

what, nobody else has anything? i have a couple pics shantha sent an ex that show cleavage and her in panties im debating posting since she's a total kunt

No.20838

>>20829
talk is cheap

No.20842

does anybody have the vid with sassysix and her friend?

No.20861

yeah bring her back, pls

No.20950

lol why do people like that fat ass sassy so much, she's barely better than paradice's cottage cheese ass

No.20955

>>20701
is this who you keep asking for?
http://mother
less.com/C77B184

No.20962

anything on GeminiDreamz?

No.20966

we need the vid with her friend strips

No.20967

fuck that fatass need some maddi_monster

No.20974

sassy

No.21013

ekipfail is a total fail site it lag like shit & site done in heavy coding & it suck, wickedchats dot com is better and run smooth , no lag

No.21016

Cassandra and Magenta are the best girls there

No.21038

someone post punkinhead2000 tits shes showing them right now, and has before

No.21054

File: 1414725342531.jpg (31.72 KB, 522x416, alley.jpg)

Who is this guy I wanna fap to satinedali only.

http://motherless.com/6FCFF77

No.21069

>>21038
Has she really?


And who's cassandra?

No.21075

>>21069
Beach

No.21078

sassy an her friend, pls

No.21166

Someone post punkinhead boobs

No.21168

Come on post punkinhead tits

No.21183

bump

No.21212

Com'on

No.21225

you guys are full of shit, punkinhead2000 has never shown tits, and if she did prove it.

No.21226

Sassy has shown, right?

No.21265

bumping for anything on geminidreamz

No.21276

File: 1414910156553.jpg (22.91 KB, 399x532, thm_phpYZlLov.jpg)


No.21277

>>20838

idk how to post multiple images on one post if it's even possible so here's the other. hope the pervs swarm that stuck up skanky cunt

No.21278

File: 1414910336061.jpg (29.78 KB, 399x533, thm_phpmS5Uap.jpg)


No.21291

is there any new of sassy?

No.21309

bump

No.21325

ok, we are still waiting for that punkinhead win, come on ppl…waiting…

No.21350

sassy news?

No.21371

>>21277
Why you say she's stuck up and/or skanky? Spill the beans.. I want all the details

No.21393

Does anyone has laika wins? I heard she charges on Skype to get naked

No.21396

>>15838
was the video to this cap ever posted?

No.21409

File: 1415069125061.jpg (31.17 KB, 510x510, house butt hurt.jpg)

>>21393
Nobody will give you anything had pa… Oh wait you just want stupid people to start pm'ing her about skype shows.

No.21418

Well, she actually gave me a Skype show the other day lmao. But I didn't' cap her.

No.21771

you are all stupid ugly losers who cant get win you all rely on others simple

No.21842

bump

No.22162

from sadieesss to some of the other skanks showin recently you'd think someone would get somethin

No.22298

Someone post anything! I heard there are some diana wins.

No.22357

>>22298
what did she show and when ? was it on locked cam or a skype private she always claims not to show and isn't a slut !post them!

No.22364

anyone have 7volleyball?

No.22379

anyone has emma94 wins? the florida girl that is living in germany. She used to come to epik a lot and I heard she showed tits in pvt a few times.

btw I have a lot of wins from frenchtwists but I wont post em unless someone posts something really good :P

No.22571

LOL HURR DE DURR I HAVE WIN OF SOME NOBODY BUT IM NOT GONNA POST IT UNTIL SOMEONE POSTS SOMETHING ELSE LOL IM SO FUNNY :P HEEHEHEEHE

No.22620

Post DigIt & mmmm

No.23584

https://www.icanhazchat.com/winning this is where you will see miya nude and fucking stuff

No.23658

apparently maddi_monster is dead so post up

No.23662

Miya doesn't get nude anywhere.

No.23667

File: 1417231688885.jpg (27.24 KB, 526x420, nilly.jpg)

When she looks cam who gets to see the good stuff

No.23668

>>23658
Then its Rest In Peace for her

No.23672

miya gets naked and dp with 2 brushes and a tooth brush under the name hollyk on https://www.icanhazchat.com/winning

No.23673

>>23672
so then post pics otherwise your just a troll

No.23698

>>23672
Miya ain't legal.

No.23699

File: 1417259095735.jpg (24.78 KB, 522x217, yelly.jpg)

Did anybody catch that?

No.23702

>>23672
fuckin troll


does digit have anymore pics?

No.23704

Miya doesn't get nude anywhere. of course =')

http://dirtybin.com/2Ww

No.23708

>>23699
bump for this! anyone get it?

No.23710

C'mon guys… post DigIt or mmmm

No.23719

>>23704

lmao - you know there's a code that id's your user in that cap right? enjoy your ban, troll

No.23726

lmao what a dumbfuck

No.23741

File: 1417283955205.jpg (17.39 KB, 516x388, epik cat butt.jpg)

anybody knows her chaturbate?

No.23760

jennaleehennessy is her chaturbate

No.23764

>>23760
Thanks

No.23768

post more miya videos ppl, come one :D

No.23791

Yes post digit missfit danix mmmm

No.23812

maddimonster needs posted.

No.23813

yeah, post more miya videos

No.23815

seriously stop asking for maddi monster idiots.

No.23822

has to be something on geminidreamz. was always locked and a huge attention whore

No.23826

How about TayTay guys?

No.23844

Taytay has never been naked, or maybe someone can prove me wrong…

No.23889

>>23704
Pleeeeeeeease reup that! The link is down

No.23891

File: 1417381093688.png (290.57 KB, 1366x768, IMG_30112014_205707.png)

found this slut on gifyo doing a cam session

No.23892

>>23891
who's that??

No.23896

Post digit and mmmm

No.23899

its some random bitch i got on a website but this needed something on it i created the thread so i want to keep it going

No.23918

repost miya's video and put more of her.

No.23960

Post DigIt Maria mmmm Magenta

No.23981

come on, anon. I'm counting on anon to grant a life… reup that miya video

No.23983

Magenta win doesn't exist

No.23984

How about Digit Dieselgrl or Maria?

No.23996

stop requesting every girl you see on cam u betaidiot there isnt win on everyone stfu and stop begging and the miya video was less than a minute long youre not missing anything do your research and you can find where shes at showing

No.24003

LMAO

No.24009

yeah stop requesting every girl you see on cam… btw when are you uploading more miya's videos? LOL

No.24012

>>23996
One minute is fine with me. I can't last longer than a minute anyways. Plus I'm at work when bitches be on winning.. I'm assuming the research you're talking about is that room (winning), right? Just upload the file to zippyshare or something and be done with it, so I can thank you and praise you. Anon we supposed to be bro's here.

No.24014

>> 24012 if other people posted win you wouldnt have to ask but here anon files(dot)com/file/59d5e86b656d8fd18d50204a76e44473

No.24024

>>24014
Oh thank you anon, thank you for the link!! Anon why are you so great? God gave man fire, Santa gave the children toys, but you gave the gift that keeps on giving… eternal fapping. Thank you anon!

And you're right, if everyone posted win I wouldn't have to ask. For a minute I felt I might be out of luck and no anon would come through. Now I will download!!

No.24060

would love to see some win of janedoe

No.24080

personally i wouldn't mind seein win of meee. fucking little asain is hot

No.24087

I would like to see a DigIt win, plz.

No.24138

Stop requesting Digit, there are no wins of her, ok?

No.24140

yes there are.

No.24164

No they aren't, if they were someone would have already posted them. Just accept it.

No.24196

bump

No.24226


No.24374

ZZZZZzzzzzzz

No.24509

File: 1417766436401.png (112.96 KB, 520x387, Screen Shot 2014-12-05 at 12.4…)

that skank katty f aka shado or gamergirl on epikchat's skype is cinderellaremade someone said in the chat tonight, she gets naked easily, arkansas hick and all that

No.24524

Post miya if you have it

No.24526

Please post mmmm

No.24612

stop being pussies and start posting im sick of being the only one who ever posted im not even on the site anymore

No.24844

Hey everyone go to www.icanhazchat.com/winning, all the girls get naked there. Tell everyone to join in. Let's get that room crowded lol. The mods get angry because they want to keep it secret lol.

No.24846

>>24844
wow how'd you manage to get banned? they are like the most lenient mods ever. you must have said something really stupid LOL

No.24847

Nah, I didn't say anything. They just like to ban people for nothing. If I continue to see them do to other people im probably gonna tell the site devs, I know them LOL. And Im not trolling I have already posted a few wins here…so…

No.24865

>>24844
What girls from epik be in there?

Also, I think if you don't talk for awhile you'll get kicked or banned.

No.24881

I got banned from winning, mod pm'd me and told me I wasnt talking enough, I was. It was me and like 5-6 other guys talking in a room of about 80. They ban for nothing.

No.24887

I'm gonna ban even more now (=

No.24909


No.24914

guys I just told the devs of the current situation of icanhazchat.com. Apparently, the site doesn't allow sexual/porn content.
In summary, enjoy your last days watching naked girls there. They are probably gonna delete those rooms soon and/or shutdown the site LMAO!

No.24916

http://www.icanhazchat.com/2hot 4 girls on right now including miya

No.25073

>>24914
Good! Those rooms are gay as shit anyway with all their gay ass rules. "Oh, no talking too much. No not talking enough. No viewing cams with your karma is low. No asking for instagrams or skypes. No fapping to chicks on cam. No visiting other sites while in room. No pressing the 'Q' button on your keyboard"… their stupid ass rules go on and on. Then if you manage to follow all that, you still might get banned.

And it's funny how these chicks act like prunes on epik but as soon as their on another site they have no problem showing. rachelx is perfect example.. so i've heard

No.25117

lol ^ completely agree

No.25120

Not our fault you epik fags can't get girls naked.

No.25123

funny that 3 forums worth of epik girls have been posted by us this being the third no to mention ive yet to see a good looking girl on that icanhazchat website shame there

No.25124

Why am i only seeing pics of whales posted on this thread then?
Epic will run out of harpoons eventually mate

No.25134

lawls gotta love the website fights!!! i come to read internet fights keep it going!!!

No.25135

You guys out there that are visitors at icanhazchat.com rooms don't be pussies and post your captures. Those rooms are gonna disappear soon anyway, what do you have to loose?
Come on people, lets all contribute in this forum.

No.25193

Post miya

No.25228

what do you mean that ICH is going to be gone?

No.25287

just a thought,we could start a vola room and share its worked for other chats why not this

No.25332

Sounds like a good idea. I do hope people there will share their caps there…

No.25404

File: 1418224014651.jpg (23.05 KB, 550x423, Lilb5052.JPG)

best i could do. she did this on public cam

No.25416

anything is better than nothing thanks

No.25492

nice!

No.25668

post some tits!!

No.25686

Msg a guy named nick, he gets private rooms n jailbait. so i you want wins or anything find him and he shall give u what u seek aka hes a 40 year old perv.

No.25697

>>25686 why dont you just tell him to post win

No.25804

ask him goddamn it! we want titties xD

No.25814

>>25686
why do you care how old he is stalker lol?

are you disappoint you cant cyber with him since you can only get your rocks off to young boys?

No.25817

This girl sends nudes easily. And has given shows in the past.
Boobs, Ass, Pussy, Brush in pussy. etc

younow.
com/SidneyHurst

Twitter&Instagram @Suthern_Belle16 Kik @Sidhurst Snapchat @Brittanymybitch Address is 702 Hughes Dr. Irving Tx 7506

No.25856

>>25817
post some then or stfu you blackmailing doxxer

No.25899

File: 1418603998278.jpg (19.63 KB, 396x294, no title.jpg)

Kat

No.25917

>>25899
who is Kat?

No.25962

Yeah who is kat?
nice titties tho xD
thanks!

No.25969

Her name was katerina or something like that

No.25979

I know someone has to have more epik win. There are always random sluts on that website. Hitman has been capped, N00bC4WKZ has been capped, where's the win at?

No.25999

I had loads awhile back but I deleted it all cause i got bored of it n it was making my laptop slow

No.26000

HITMAN sent me a ton of nudes, never saved them though, should have!

No.26003

>>25999
>>26000
You're both irrelevant fags then.
Why say you had win but don't have to post? tf cmonnn.

No.26028

why? because im better than you stupid nobody peasants also hitman is ugly as fuck so claim her if u want shows how shite u are at getting people naked kid also if u want win go and get it you moron i made this because i got all the girls i liked naked i just wanted the ones of the girls i hated to use it against them

No.26040

>>26028
The girls you like?
All the girls you like are ugly as fuck lol what the fuck dawg

No.26073

come on guys, settle down. Just post your wins and let everyone be happy. xD

No.26104

Be happy? I don't see any wins being posted, do you?

No.26132

File: 1418832468061.jpg (31.11 KB, 584x417, magenta 032f.JPG)

is this magenta chick a stripper? does she do this every time she gets on? Only caught the end of her "performance"

No.26144

pictures are cool but if u caught it that means u capped it right?>>26132

No.26165

^ this dude is right

No.26186

unfortunately im sure he didnt and if he did it wont be posted,the best thing to happen to these threads was the posts that monster and the other anons made on momless and thats dead and gone.nothing to see anymore move on guys :/

No.26203

>>26186
what do you mean? what happened?

No.26214

>>26144
I was unable to cap anything because like I said I "only caught the end" of it. When I came into the chatroom she was basically done. But you're right video is better, I didn't even want to post that pic. I am sorry I have failed my fellow anons.

No.26255

you did fine im just getting tired of this thread having nothing on it,i never see anything happen

No.26267

>>26132
Magenta is not a stripper she is a pole dancer. Just fap to what you see and don't tell her about it. She is not there for our fapping pleasure its just that sometimes you see things that you swear should go further but they don't.

Use your imagination LOL

No.26269

File: 1418949499824.jpg (42.52 KB, 640x431, lea.jpg)


No.26273

>>26269 dont recognize her but thanks for the contribution!

No.26287

Has anyone has win on J3di_knight from epikchat. She went on chaturbate back in 2013 quite a few times; and she has not been there for like a year. She lied about her age either in cb or in epik.

https://chaturbate.
com/princess_leia/

https://www.epikchat.
com/j3di_knight

No.26290

>>26287
princess_leia(dot)cammodels(dot)com/

No.26306

Damn, she is hot. Someone should post more from her…

No.26338

>>26267
Damn… I kinda wanted to see them ass and titties ..no point in capping then

No.26342

ummm that princess chick on chaturbate is NOT jediknight from epik? c'mon, guys. use your eyes

No.26403

Has anyone ever capped rachaelann? she is a cute blonde with big boobs.

No.26471

>>26403
I'm sure I've seen this girl somewhere else. Has she been on other sites?

No.26529

bumping

No.26642

Bring em

No.26679

just post whatever you have from her, doesn't have to be nude material. She is cute.

No.26686


No.26722

Yeah, post videos from that blonde rachael, I've seen her before, she is hot.

No.26765

bump

No.26888

File: 1420594741021.jpg (31.05 KB, 578x436, epik pinay.jpg)

If only she showed.

No.26984


No.27092

bump anything?

No.27243

bump

No.27265

rachealann is in the epikchat chatroom xD someone cap her

No.27270

File: 1420943858598.jpg (36.72 KB, 538x406, 0.jpg)


No.27331

thanks

No.27435

bumppp

No.27622

Cmon guys bump

No.27629

>>27270
Good job, man!! I need to learn how to get these hoes to do this

No.27651

whos got k8em8, she gets naked everytime in lock cam ?

No.27747

someone cap her!!!!! xD

No.27780

can someone post olivebrat wins

No.27782

I capped her a couple of years ago on my other computer seriously not worth the look

No.27789

always looked like she had nice boobs, just wanted to see

No.27795

Olivebrat has really big boobs they would be good to see.

No.27796

File: 1421534691835.jpg (23.54 KB, 516x388, epik tasty trap.jpg)

tasty cakes tease

No.27797

any of ducky?

No.27800

her tits are shit and her pussy is shit the ass shot was blurry really no point plus i cant get it my old laptop is fucked

No.27829

File: 1421559639029.jpg (22.81 KB, 460x385, frm05196.jpg)

trying to get her to show more lol

No.27831

File: 1421560116228.jpg (23.73 KB, 460x385, frm05194.jpg)

another pic of maggie

No.27833


No.27914

someoneeeee get maggie nakeeeddd and cap her! :D

No.27920

Does anyone have caps of marylou? It was here before

No.27954

I have caps of frenchtwists, she has very nice tits, she loves to watch dicks in locked cam.

No.27955

anyone whats diana skype? its dianabrige xD xD
eveeryone share their epikchat girls skypes

No.27956

speaking of diana.. damn i miss seeing her on cam. there ever any win of her ?

No.27963

>>27956
She sends me nude, whenever I ask her to. ;) I guess you won't get that kind of treatment from her.

No.27964

>>27956
She sends me nude, whenever I ask her to. ;) I guess you won't get that kind of treatment from her.

No.27965

>>27956
She sends me nude, whenever I ask her to. ;) I guess you won't get that kind of treatment from her.

No.27982

>>27965
>>27964
Keep dreaming kid.

No.28001

well, now you guys know diana's skype, try getting her naked there and show some caps here. That's our new mission lmao. I'm sure someone can get her naked, it's not impossible

No.28026

>>27829
>>27831
Dammmmmn! How far did that go? I've seen this chick once when she was clothed.. I thought she was hot then. She must be a knockout naked. What room was she in?

No.28027

diana was capped bating some guy played it over his cam. I wish he would come here and release it.

No.28033

Let's bring out some caps… how about DigIt, mmmm or Maria?

No.28064

does anyone have anything under marie

No.28065

does anyone have caps of Marie?

No.28069

I can't do much now guys, you have her skype get her naked and cap her there. Let's see if some brave soul can do that lol

No.28076

All you perverted ass niggas. You can leave Diana alone, I already told her to make a new skype. Later.

No.28079

Thanks for the announcement fag, I'm gonna ask her for that new skype and post it here lmao



No.28090

Nice job man! that girl is about to get naked, sooner or later she's gonna do it. Keep your eyes wide open guys, and the recorder ready hahaha

No.28099

Here's another diana skype: skype.girl64, I'm not sure if she uses it more.

No.28108

there should be more material here all these girls are skanks

No.28111

how about post some maddi_monster or digit

No.28129

>>25817

So put win up of this and I will share also.

No.28137

>>28099
>>28079
She's gone for good goodluck faggots. Perv on someone else.

No.28145

Ok, since diana is gone, I'm gonna start posting caps of her lmao

No.28146

I have Jenelle's skype, I think she doesn't go on epik anymore. I've been told she gets naked easily on skype, this is her skype: jenelle2110

No.28147

speaking of skypes, check out this girl, she is a ucranian hottie and she is always horny: kitty1330. I've seen her tits a few times, and she also sends nude pics.
Post your caps here xD

No.28148

>>28145
Go ahead, as if you have any.
If you did you'd post, not say you'll post. faggot.

No.28153

bro, stop pretending to protecting diana, she is a bitch, and you know it. Don't try to act as her friend, you want as much as us to see her naked. You are just one more perv like all of us, you weren't be a perv if you didn't visit this forum, so shut the fuck up fag haha. btw this is her fb: https://www.facebook.com/dianabrige

No.28154

somome post maddi_monsters facebook too lol

No.28157

>>28153
Someone linked me this forum link. I actually have never come to it before.
And I'm letting you know you won't be doing shit to Diana. Later kid.

No.28158

>>28153
And that proves you're a liar saying you have caps of Diana. Lol. Have fun never seeing her naked pervert.

No.28164

I don't know her fb, but I think this is her skype: maddyg321456. Post more epikchat girls skypes lol

No.28169

>>28157
…Yeah right bro lmao
Diana if you are reading this, if I were you I would delete all "friends" you made in epikchat, seriously. At least im honest.
This moron is just another perv like all of us here, the guy keeps coming here expecting to see diana and other girls naked, come on, he just dared me to post caps of diana, unbelievable hahahaha.

No.28170

>>28169
Diana won't be reading this, sorry dawg. Also I told you to post them because I know you have none. You're an idiot. peace out, never seeing Diana naked ever, later virgin.

No.28180

>>28170
But still you keep coming to this forum, fag, lmao. You shouldn't keep pushing it dude, you should protect your friend Diana if you know what's good for you. I do have a few caps and videos of her. I'm gonna post them in a few more days to shut your mouth.
I have nothing against Diana, but you are pushing it way too far bro lol.

You probably just want me to post them to see her naked, what a good friend Diana has lmao.

No.28181

>>28170
>>28180

hahaha I love these fights, keep going guys.

I think the guy, friend of diana, is full of bullsht, he just wants to see nude caps of girls, he wouldn't be here if it wasn't for that.

No.28182

>>28181

Yeah, that guy is just some frustrated asshole with no life that thinks that he's friend of that chick, diana. Fuck off faggot.

Post the caps !!!

No.28184

RekingPerverts, do us all a favor, stop wasting posts and go watch gay porn or something.

No.28185

>>28180
>>28181

Lol. No. I just know Diana and unless you're her ex-boyfriend, then you don't have caps. If you did you would've posted by now. I monitor this thread only for her. Enjoy lying to anons online for rep they can't even give you, though. Small Fry ;)

No.28191

RekingPerverts, just shut the fuck up man, noone cares about your stupid comments, you sorry looser.

No.28207

>>28180
I believe this guy. There is a cap of her bating I wouldn't be surprised if he had that.

As for the Reking guy trying to save diana, just give it up you're wasting your time and energy. She's done stuff and there's nothing you can do to erase that. They're going to get post eventually. Take my advice don't tell her that its been posted b/c she'll know you've watched it and she'll think you're a creep for doing so.

No.28214

Post caps of Maria or DigIt

No.28216

anyone know genna /sheemps chaturbate name

No.28218

IF YOU CUNTS DONT SHUT UP AND STOP WRECKING MY FORUM IM TAKING IT THE FUCK DOWN IDIOTS.

No.28241

>>28207
Lol thanks for the advice but that kid doesn't have a cap of her bating dawg.

No.28253

This is all a waste of posts, the moderator or admin of this thread should delete all these useless posts. This a fucking waste of space.

No.28256

>>28216
Nothing to see there, but their name was al8amy

No.28257

>>28218

Take it down, you don't have the balls dawg.

No.28258

dumb fucking yanks shut the fuck up wannabes get the fuck off my forum mongoloid cunts

No.28261

And yeah I wouldn't mind taking a look at those nude caps of diana(if they existed), I'm a guy you know.

No.28262

>>28261
Lol butthurt loser impersonating me.
Probably the guy claiming he had shit to threaten me with. Resorting to this now. I'm out, you don't have shit of her, peace losers.

No.28270

You all are a bunch of virgins loosers. Come on, post diana nude, you have no shit.
I am the only one who has seen her naked.

No.28272

>>28270
Loser keeps impersonating me lol.
I won't let anyone here post more epikchat wins, I'm going to protect all girls, especially my dear love, diana.

No.28273

>>28270
Loser keeps impersonating me lol.
I won't let anyone here post more epikchat wins, I'm going to protect all girls, especially my dear love, diana.

No.28274

>>28270
Loser keeps impersonating me lol.
I won't let anyone here post more epikchat wins, I'm going to protect all girls, especially my dear love, diana.

No.28277

>>28270
Loser keeps impersonating me lol.
I won't let anyone here post more epikchat wins, I'm going to protect all girls, especially my dear love, diana. peace, virgins.

No.28297


No.28328

Who wants kayla sykpe??? who said me??? who said me??? who said me??? lmao

No.28401

kayla was on skype for the first time in over 6 months last night there is no point in getting her skype if anyone wants it u can have it but its a waste of time

No.28411

>>28328
who the fuk is kayla? what's her epik name?

No.28415

>>14950
The girl with the white top is Kayla. She's from Queensland, NY. She gave me her Skype, I believe.

>>28411

No.28425

Did she also appeared in epikchat? Did she went on cam?

No.28434

look kid if u dont know kayla you are brand new to epikchat so get off my forum u dont deserve to be here newbie

No.28453

I chatted to kayla on skype, she was drunk. She normally gets there when she is drinking and has nothing to do. I couldn't videochat with her tho, she was probably with someone already.

No.28497

>>28297
That link actually has few caps of genna naked with his bf. Check the oldest ones in the gallery.

No.28586

bump, been frequenting this site more, anyone got silla, ducky, k8em8, YOLO, any of them?
ive got just the ass pic of k8em8.

No.28600

whitegirl always puts on a private show

No.28632

>>28497
That is their twitter account you noob

No.28661

can someone post more hot girls skypes?

No.28662

sure ill post some skypes when someone posts maddie_monster facebook lol

No.28665

someone pls post more hot girls skypes

No.28674

>>28662
ive got her kik. she started going on tvc and became a whore and i got her kik in the early days of it.

No.28677

whats her kik

No.28681


>>28677
well considering that i know what you're gonna do, whats in it for me?

No.28701

if you guys get her kik, the least u can do is posting here caps or pics from her xD

No.28715

i have her skype for her kik

No.28792

>>28715
not interested in her skype, she tells me she's into girls now

No.29114

Here's another skype from a girl of epikchat: muzikninja. I haven't seen her on epik in a while tho.

No.29242

b u m p !

No.29256

any sassysix videos

No.29296

File: 1422706443972.jpg (148.33 KB, 893x834, snted1560525.jpg)

People come here watch the videos of these chicks then go run back and tell said girl they're on here.

No.29303

True.

No.29316

curley head is a snitch fag for epikchat anyway

No.29323

epikchat riffraff showing her HUGE tits:
motherless.com/4DD6BCF

No.29327

Curly has a face only a mother could love. lol

No.29409

anything from rachaelann? I heard she has huge tits

No.29416

any effygee? i know its a long shot because shes suck a stuck up cunt.

No.29437

Anything on Marie?

No.29491

IAMCURLYHEAD IS ONE OF US HE JUST DOESNT SHARE BECAUSE HE WANTS TO ELIMINATE COMPETITION

No.29492

CURLYHEAD IS ONE UF HE JUST DOESNT SHARE BECAUSE HE WANTS TO ELIMINATE COMPETITION

No.29494

CURLYHEAD IS ONE UF HE JUST DOESNT SHARE BECAUSE HE WANTS TO ELIMINATE COMPETITION

No.29498

you wankers! post something!

No.29499

this faggot joblow needs got rid of

No.29507

go to no flex lexi in there with to fags half naked in booty shorts showing ass

No.29519

>>29507
If this happened then why do you not have screenshots?

No.29533

File: 1422984961623.jpg (14.08 KB, 411x393, epik katie topless.jpg)

Epikchats Katie topless wow

No.29576

no she looks much too intelligent to be katie.

No.29600

>>29576
Katieee, is smart, lovely, and all around easy on the eyes.

I wish she did do nudes, doe ;)

No.29683

File: 1423100147691.jpg (26.55 KB, 575x431, epik hugetracksofland.jpg)

just gorgeous

No.29684

morons thats christina ricci

No.29687

>>29683

who's the fatty? xD

No.29701

nothing happens anymore if ever

No.29707

>>29687
that was a joke. she kind of looks like her. did any of you think that was Katie?

No.29711

anyone have anything on the girl thates by hi-bye??? i have seen her in a bra on cam…………… thats it

No.29718

Dear vio lover vio is my friend and there is absolutely no chance anyone has anything of her secondly none of you better post anything of her regardless of what it is post any other girl but dont dare post vio

No.29757

vio is ugly as fuck anyway, no one wants to see her

No.29781

hey anyone remembers emma94 from epikchat? I have her skype if anyone wants it: bouncingemily712
She flashed a few times in pvt for some guys.

No.29782

not impressed

No.29785

anyone has more katiex? I wanna see her boobs

No.29796

>>29781
i remember emma94 i would love to see them boobs

No.29831

>>29796
I wanna see her boobs too, someone get her naked on skype and cap her

No.29876

File: 1423290301181.jpg (74.48 KB, 1060x487, epik said too much.jpg)

think it, jerk off to it but, don't say it to her stupid loool

No.29880

File: 1423301529172.jpg (22.16 KB, 580x436, epik 4 eyes.jpg)

OMG the goodness

No.29887

File: 1423311702877.jpg (21.67 KB, 578x433, epik finally.jpg)

after being shut out on epik finally to fap to somebodies cam

No.29987

I'd Like to see Some Epik Asian boobies!!

No.29989

File: 1423369604216.jpg (23.45 KB, 582x437, epik oz.jpg)

Sometimes it is nice to be on epikchat.

No.29991

>>29989 no videos?

No.29995

File: 1423378725760.jpg (23.44 KB, 585x464, epik new gurl.jpg)

What she be getting up to on lock cam?

No.29997

>>29991
No sorry having hard drive troubles. so not making vids just pics.

No.30005

does k8me8 cam on epik anymore?

No.30021

K8em8 aka kate is easy to get naked just get her a little bit horny and you can do it just become friends with sean and the load and you'll be in there group n it should be easy she is ugly tho so no idea why you want to see her naked

No.30025

>>29989
who is that?!!.. damn! is that that ccake chick?

No.30044

whats up with all the girls locking there cams now?

No.30045

File: 1423422394835.jpg (12.8 KB, 588x465, epik trap.jpg)

it's a trap, but i'd still hit it

No.30049

>>30045
its been like this for like 3 month, they dont even do shit in lock cam just sit there now.

No.30051

anything from icanhazchat? girls always get naked there, anyone has anything?

No.30077

locking the cams cuz ppl are saying there are videos of them around so they are hiding out lol

No.30100

HERES THE WINS GUYS
imgur.com/a/5NySO

UR WELCOME

No.30102

HERES SOMES OF MY WINS

imgur.com/a/5NySO

UR WELCOME

No.30121

Thx bud

No.30228

anything from nicole? these days she rarely appears on epik. Someone post some nicole wins.


Moderation

Delete Post [File]

Password

Reason

[Return]




All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.


DMCA: a-ib@safe-mail.net